< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=442953757088499&ev=PageView&noscript=1" />
english.jpgEN
All Categories

Home>News

Cumu inizià a vostra impresa di unghie?

Tempu: 2021-06-07 Visite: 12561

Cù l'ascesa di l'onda imprenditoriale, a ghjente hà cuminciatu à pensà à cume custruisce e so proprie imprese. Tuttavia, avviare una impresa hè un prucessu cumplessu chì richiede assai sforzi, fiducia è flessibilità. Ùn ci hè una sola soluzione chì garantisca un successu immediatu, ma pudete sempre uttene una guida specializata chì vi aiuterà à traversu i colpi di scena di u prucessu richiestu., Discutemu di cume inizià un salone di chiodi - duvete pianificà in anticipu, preparà un pianu d'affari, cumu attribuisce un budgetu, avvicinà u vostru primu cliente, ecc.

In particulare, l'industria di e unghie hè in forte espansione, postu chì i clienti cercanu manicure uniche chì ponu mustrà, è si trattanu ancu di un pocu di coccole in più in a so settimana impegnativa.

imaghjini

 

Dunque, cù a cuncurrenza accunciata, hè avà veramente un bonu tempu per inizià a vostra propria impresa di unghie? L'occasione hè quì - ma, duvete esse preparatu per travaglià per questu! Inizià a vostra propria impresa di unghie richiede assai penseru, ricerca è furmazione se vulete ottene un successu. Per quelli chì ci pensanu, avemu messu inseme una guida piena d'infurmazioni nantu à cume istituisce a vostra propria impresa di unghie da casa ...

Pensate à tutte e cunsequenze prima di inizià

Prima di cumincià à participà è à cumincià à investisce, hè saggiu di assicurà chì sappiate in chì cosa vi state entrendu. D'appressu à e statistiche prisentate da The Telegraph, à a fine di u 2019, u 60% di l'imprese appena create chjuderanu in trè anni, è u 20% anderanu solu in i primi dodici mesi di funziunamentu. I saloni per unghie raramente portanu enormi margini di prufittu, almenu micca istantaneamente. A so prufittuità dipende principalmente da l'efficienza di i so impiegati è a dura verità hè - parechji clienti ùn sò micca disposti à pagà ciò chì i saloni di unghie anu bisognu di carica per esse prufittu. Cum'è qualsiasi attività in l'industria di a bellezza, sò fortemente influenzati da e recessioni economiche - è attualmente, devenu competere cù l'ascesa di a cultura DIY chì offre à a ghjente d'ogni ghjornu a pussibilità di fà un serviziu à pocu costu.

Significa chì ùn avete micca da apre a vostra impresa di unghie? Innò! Se avete fiducia in u vostru cuncettu d'impresa è site in una pusizione per piglià u risicu, vale sicuramente a pena di piglià in considerazione. Tuttavia, duvete esse cuscienti di u risicu è ùn piglià micca a decisione in fretta. Duvete ancu fighjà di più nantu à a questione di cume custruisce una impresa di unghie chì offre valori chì i clienti sò in realtà disposti à pagà.

Stabilisce un budgetu

Quandu si parla di inizià una impresa di unghie, a prima cosa chì mi vene in mente hè un salone di manicure. Pudemu calculà u costu è e spese iniziali di l'apertura di un salone di manicure.

ü Rent

ü Agriculture

ü Acquistu di materia prima

ü Costu di travagliu

ü Decorazione di salone

ü Sustegnu

imaghjini

Quì simu simpliciamente calculatu l'investimentu iniziale, chì ùn hè ovviamente micca assai amichevule per i principianti, l'investimentu hè relativamente grande è u ciclu di rimborsu hè longu, mentre per i clienti, una manicura richiederà un tempu relativamente longu. Cusì avete bisognu di piglià tutti questi fattori in contu prima di inizià.

Ci hè un bonu modu per risolve u prublema di l'entusiasta di e unghie chì vole inizià una impresa ma ùn hà micca abbastanza soldi? - Manicure strips. In pochi anni, e strisce di manicure sò cresciute finu à una dimensione chì rivali u vernice, pensemu dunque à u costu di inizià una impresa di fascia per unghie.

ü Rent --- Pudete fà in casa

ü Attrezzatura --- Fondamentalmente Innò

ü Acquistu di materia prima --- Strisce di vernice

ü Costu di travagliu --- Voi stessi

ü Decorazione di u salone --- Innò

ü Prumove ---- In linea 

imaghjini

Da questu pudemu vede chì u costu di una impresa di manicure hè fissatu in l'acquistu è u marketing, chì risparmierà assai soldi.

 

Tuttavia, u salone di unghie è l'imprese di u patch di unghie ùn sò micca in conflittu, è u patch di unghie furnisce ancu un novu modu di pensà per u salone. A manicura tradiziunale piglia assai tempu, dunque a patch di unghie pò risolve perfettamente stu prublema. È tutti i tipi di mudelli cumplessi ponu esse perfettamente visualizzati nantu à a pasta di unghie, i clienti ponu sceglie liberamente.

Stabilisce un pianu cummerciale

A pianificazione hè chjave per fà un successu di a vostra nova impresa di unghie!

Scrivite un pianu cummerciale ben pensatu deve esse una priorità prima di piglià più decisioni. Hè ancu particularmente impurtante se vulete pruvà à ottene investimenti o un prestitu per a vostra messa in opera.

 

Pruvate è mantene u vostru pianu cummerciale cuncisu, facendu chjaru ciò chì hè a vostra attività, cumu farà soldi, è i passi chì avete da fà per ghjunghje questu.

 

Hè impurtante di cumprende ancu un pianu finanziariu. Piazzatevi un bilanciu realistu per tutte e vostre spese è u prufittu chì vorrete uttene.

Ø Pianu di Acquistu

Ø Pianu di marketing è di prumuzione

Ø Pianu finanziario

 

Cumincià à custruisce i clienti net

suciali, di cumunicazione

Facebook

Instagram

Youtube

Impressum

 

situ

Pruvate à custruisce u vostru situ web cun nome di marca.

we

Amazon

eBay

Esty

Wish

 

 

Circate unghie più prufessiunale stickers forniture per inizià a vostra impresa di unghie? Cosmetichi Shanghai Huizi pò esse una megliu opzione

Continuate à leghje nantu à u Huizi Internaziunale bloggu per più unghie los cunsigliu